Към тези, които ме заплашват с ДАНС и твърдят, че съм трафикант / To those who threaten me with National Security Agency and state I am a trafficker

Find English below

Всичко, което казвам публично за нелегалното преминаване на границата е описано в медиите, а също и известно на Държавната агенция за бежанците, на журналисти, доброволци, правозащитници, полиция, ДАНС – защото бежанците споделят тези неща в интервюта и разговори. И това не доказва, че съм трафикант. Не се страхувам от НК.

Тези, които публично твърдят, че съм трафикант на терористи от Ал Кайда, ИДИЛ и пр. могат да бъдат съдени за обида, клевета и пр. – ако реша. Ако искат, да направят справка с НК. Те са оставили следи от деянията си в Интернет. А ако смятат, че могат да се укрият, трябва да имат предвид, че има съвременни технически средства да бъдат открити.

За разлика от хората с фалшиви профили, които ми изпращат заплахи, аз не съм анонимна и съм добре известна на държавните институции, включително ДАНС.

Моля всички мои приятели, познати и симпатизиращи да не се поддават на провокации и да не си губят времето да коментират под текстове, които злословят по мой адрес. Държа на това.

EN

People who publicly say that I am a trafficker and bring terrorists from Al Qaeda, ISIS etc. should know that whatever I share publicly about people passing the border can be found in the media, known to the State Agency for Refugees, police, national security and is shared by refugees in their interviews with government institutions and journalists, in conversations with human rights activists and volunteers. That does not prove I am a trafficker. I am not afraid of the Criminal Code.

I might actually sue these people if I wish – for insult, libel, etc. They could consult the Criminal Code. They have left traces on the Internet. If they plan to hide, they should know that there are ways to be traced. 

Unlike people with fake accounts who threaten me publicly and privately, I am not anonymous, but I am well known by government institutions, including national security agency.

I kindly ask all my friends, acquaintances and people who sympathize not to comment under negative texts about me. It is really important for me. 

4 thoughts on “Към тези, които ме заплашват с ДАНС и твърдят, че съм трафикант / To those who threaten me with National Security Agency and state I am a trafficker

  1. Я да ти задам един въпрос,

    Все едно аз да отида в някоя детска градина и да обяснявам на децата как се прави бомба, как се поставя по тялото и как да се самовзривят с нея в някоя Църква или друго оживено място, и да казвам „Ама то това го пише по книгите, няма нищо лошо“.

    Как ти, Стайкова (която си номинирана от БХК за „Човек на годината“) гарантираш, че благодарение на твоите всеотдайни и „безкористни“ съвети в България не влизат терористи, серийни убийци, камикадзета, сектанти, религиозни фанатици или групови изнасилвачи? Каква съдебна отговорност ще поемеш ТИ за убитите, намушкани и клани българи досега? Кои чуждестранни НПО-та ти плащат пачки с пари, за да извършва явни действия, които представляват опасност за националната ни сигурност – както на България, така и на децата ни!!!

    Виждам ли, че сред дарителите ти са НПО-та, които са финансирани от „Отворено общество“, т.е. от СОРОС !!!

    Националните предатели заслужават единствено и само затвор!

  2. Малоумничките не бива да се оставят да се раз хождат на свобода. За тях има само едно „лечение“-усмирителна риза и психиатрично лечебно заведение! Няма да ми се правиш на хуманистка на гърба на обикновения българин,който ясно заяви, че не иска“бежанци“!

  3. Ей ти анонимен ли си какъв си,айде да не говориш от името на всички българи че не искат бежанци а?Негодяй такъв.Аз лично с радост бих помогнал на хората според възможностите си.Няма да говориш от мое име негоднико,ясно ли е?

Вашият коментар

