Интервюто ми за бежанците в СЕГА

Дадох това интервю на 17 февруари (днес е 4 март), а преди 4 дни предупредих, че е нужно информацията да се актуализира. Бях дала и името на друга доброволка, която е по-запозната с въпросите за храната и се надявах интервюиращият добросъвестно да поиска информация и от нея. За съжаление, изглежда, че не са се свързали с други доброволци и не са се опитали да актуализират информацията.

Тази вечер изпратих мейл на интервюиращия и се опитах (засега безуспешно) да оставя коментар под статията.

УТОЧНЕНИЕ: доколкото ми е известно, държавата вече осигурява храната за бежанците – от миналата седмица, а организацията „Каритас“ продължи да доставя хляб и плодове.

Ако бях журналист и държах на обективност, щях да се свържа и с други доброволци, а също така да задам въпроси на представители на Държавната агенция за бежанците.

Може би това ще е второто и последно интервю, което давам по темата за българска медиа.

 

4 thoughts on “Интервюто ми за бежанците в СЕГА

  1. Здравейте, Lid!
    Мога да пусна коментара Ви под статията ако желаете – регистриран съм там. Ако желаете, изпратете ми го на имейла.

  2. Отдавна не бях влизал във форума на Сега. Погледнах под интервюто – това е някакъв кошмар в мненията!

  3. Как няма да са такива коментарите, то всяко свикнало само фолкпевици и политици да му наливат акъл и да дават мнения. Това ли са читателите на Сега. Трябва да сме наивни да смятаме, че някой ще се поклони пред труда на доброволец, пред това, че е отделил време и средства. Да помагаш, да се посвещаваш – това никога няма да бъде проумяно предвид култа към поединичното, еднолично спасяване, който култ силно ме отблъсква.

Вашият коментар

