Бежанците студуват – без отопление, одеяла и якета

В Хасково температурите само за 2-3 дни паднаха с 20 градуса. Тази сутрин навън беше 5 градуса, а вкъщи 15 – при положение, че снощи до късно е била включена печка, а дограмите са отлични. Повечето бежанци не излизат навън, защото нямат якета и зимни обувки, а в стаите е студено и няма плътни одеяла. Доколкото ми е известно, в някои центрове има хора без каквито и да е одеяла, а новите центрове са в стари сгради, които не ми се виждат добре изолирани. Някои хора спят на походни легла, които, както знаете нямат дюшеци, а само изпънат на рамка плат. За съжаление, засега няма достатъчно дарени одеяла. Не съм чула държавата или БЧК да са обещали одеяла, а вече е крайно време.

 

Добър вечер, Лидия!
От два дни ме питаш какво искат жените тук, особено в свободното си време. Аз попитах някои от тях и те ми казаха, че сега се нуждаят от основни неща, и най-вече одеяла за децата, защото зимата идва тази седмица, а тук все още не са включили парното и на хората им е студено през нощта.
Hi ,Lydia , good evening
from two days you ask me about what women here wanted especially in free time I ask some of them and they told me that they want basic things now ,and need blankets especially for children ,because this week winter is coming and here they don’t turn on central heating yet , and people feel cold in the night.

 

2 thoughts on “Бежанците студуват – без отопление, одеяла и якета

Вашият коментар

