бързи мисли в тоалетната

Когато седнах на тоалетната чиния, установих, че не съм си взела очилата и няма как да чета The Economist. Ето защо се задоволих с това да разглеждам картинките. Струва ми се, че позиращата в Камбоджа Анджелина Джоли и пейзажът наоколо твърде много ми напомнят за една от любимите ми картини – Альонушка.

Като ги гледам, чудя се какво им е толкова специално на чантите Louis Vuitton, за които чух за пръв път преди по-малко от година в небрежен разговор за Япония. Чудя се и за какви ценности става въпрос в рекламната им кампания.

Това ме накара да отворя сайта им. Открих симпатична колекцийка от книги за из път – Пруст, Юрсенар, Конрад, Рилке и т.н. Това ми изглежда като достатъчно добра причина да прочета за тази марка в Уикипедия. Изглежда обещаващо – повече от четвърт век преди Освобождението някъде другаде някой е създавал иновативни продукти и се е чудел как да се справи с пиратството🙂 и е оцелял и преуспява чак до днес.

Като четох за куфара, който се прави около 60 часа (ръчно!), се сетих за един доста коментиран стар мой текст и отново се размечтах за времена, в които се произвежда малко, но качествено от хора, които обичат работата си и получават достатъчно пари.

One thought on “бързи мисли в тоалетната

  1. Последната фраза нещо издиша… Съвсем не е задължително харата, които произвеждат малко, но качествено да получават достатъчно пари. Достатъчно е да знаят, че ако не получават недостатъчното, които им дават, просто ще изпукат… ;))))))

Вашият коментар

