Позабравени забавления

Вчера си спомних, че психологът Михай Чикзентмихай разказваше как на доста млади години посетил публична лекция на Юнг, докато бил на курорт. Казах на Гошето „Виж какви забавления е имало някога. В днешно време TED ги възражда.“

И хоп, тази сутрин виждам в блога на Майя покана за точно такова събитие – публичен дебат „Еволюция срещу сътворение“ в театъра на НБУ от 8 ч. вечерта. Познавам само единият участник в дебата, Майя, но предполагам, че и другият си струва, така че препоръчвам🙂

12 thoughts on “Позабравени забавления

  1. Предлагам следващия дебат да бъде „Феята на зъбките срещу Стоматологията“.

  2. Е не, това вече е върха! Ние обаче не познаваме актьорите в тази трагикомедия. Кой по какво е доктор и професор?😉

  3. Ами, ако за ужас на Ричард Докинс и свидетелите на агностичния атеизъм, попитаме: „Възможно ли е еволюцията да е сътворена от Бог?“… :)))

  4. Драги Сула, аз бях малко по-находчив от теб и директно попитах Бог. „Боже ти ли сътвори еволюцията?“

    Отговорът му беше: „Драги Витаминко много мило, че си сетил за мен. Дваж по-драго ми е, че атеист като теб намери време да си побъбрим. Какво да ти кажа за еволюцията?! Благодарен съм на Дарвин, че я откри. Годиниките са натрупаха, с тях и трудовият ми стаж. Време ми е за пенсия и заслужен отдих.“

    Премъдрата ми особа не се сдържа и го попита: „Но Боже, от какво си се изморил? В крайна сметка еволюцията винаги е била действителният двигател в природата, ти какво прави през всичките тези години?“

    Бог: „Ей, че си ми сладуран драги ми Витаминко! Какво съм правил?! Висях като прани гащи от кръстове, от куполи. Трябваше да слушам мрънкането на милярди глупаци – Боже това, боже онова – сякаш можех да направя нещо. Някой си мисли, че да си фотомодел е лесно, но не е. Все трябваше да пазя диети да не надебелея. Ето сега отивам и ще си купя чипс. Други въпроси?“

    Моята премъдра особа: „Кой чипс ти е любимия?“

    Бог: „Течния.“

    След тези думи Бог скочи в окена от чипс и отплува към подлютеното слънце.

    От гледката и вълнението перисталтиката ми не се сдържа и до края на изречението флиртувах с тоалетната чиния. Амин!

  5. BlackWolf, аз съм доктор по биология, проф. Свиленов също, но той има и степен по богословие. Запис от цирка още няма, но ще има.
    Сула, не виждам защо да не е възможно еволюцията да е сътворена от Бог. Дори ми се струва, че един съвременен човек, който вярва в Бог, следва да мисли точно така (предвид на многото свидетелства за еволюцията), но мнозина не са на моето мнение.

Вашият коментар

