Неделно приключение

Може би защото имам свойството да привличам всякакви алтернативни люде,  а може би защото Пипи има свойството да привлича и почти всякакви други, вчера се запознахме с една баба, родена в (доколкото запомних) началото на 20те години на миналия век. Разказа ни на крак една бърза тъжна история за тримесечното си дете през 1949, а след като се разплака и я поканихме  да седне на нашата пейка, ни разказа още множество истории. Аз клъвнах по първата, тъй като ми е интересно да изследвам соца, а след като бабата сподели, че тези дни смята да изпрати описаните си спомени със снимки на Парламента „да ги четат” й предложих, че може да ги даде на мен, за да ги пусна в Интернет и да ги чете целият свят. Бабата се ентусиазира и ме заля с истории – дотам, че се пообърках, и за всяка ме питаше „Искаш ли й това да ти дам? И него съм написала.” Да, да, искам всичките. Разбрахме се да ми остави нещата при едни познати, а аз да ги оставя пак там, когато ги сканирам. Да видим какво ще стане.

По пътя се замислих – всъщност не мога току-така да публикувам разни неща без да съм сигурна, че са истина – дали тази жена не е мръднала или пък просто иска да злепостави хора, на които има зъб – изглеждаше нормална и свестна, но на мен много хора досега са ми изглеждали нормални и свестни. Тя спомена общи познати и съм решила да говоря с една от тях – жена, която не познавам добре, но мисля, че мога да се доверя.

Очаквайте продължение.

3 thoughts on “Неделно приключение

  1. Във всяка история има субективен елемент и художествена измислица. Евентуално можеш да замениш имената.

Вашият коментар

