Шестият урок

Toва се получи накрая и се намира на стената на славата😉 Който го е виждал на живо, ще потвърди, че е по-добро от снимката, която сивее и бледнее. Но вие си критикувайте ако ви напира отвътре🙂

По време на този урок обичайното ми неразположение към изпипване и детайлизиране започна да избива и започнах да врънкам учителката да обяви работата ми за готова. Ех, бях се надявала да я завърша набързо за един час и после да започна новата постановка, ама нейсе.

Днес по обед, когато гледах през прозореца на галерията изложбата на Дима Петрова, си казах, че може да не искам да притежавам нито една от нейните картини, и че ако бяха мои, не бих изложила повечето от тях, но искам да се науча да рисувам като нея (виж закуската). Обичам леките картини, нарисувани небрежно, с малко линии и петна, по-скоро загатващи, отколкото пресъздаващи реалността. За какво ми е тогава да мога да рисувам по-добре от фотоапарат? За да владея ръката и очите си, което ще ми позволи да рисувам леко и небрежно.

 

7 thoughts on “Шестият урок

  1. Много добре се е получило!🙂
    Една единствена забележка, и то по разполагането на предметите по листа: за композицията е важно да няма.. ъъ.. пресрещащи се линии (каната и горния контур на менчето). Хубаво е всичко да се разминава, за да бъде по-красиво.

  2. Много добре🙂 И аз ходих на такива уроци навремето и това, което ми остана, е точно свободата на ръката да се движи от реализъм до игра с формата в желаното съотношение.
    Само че ми трябваха доста повече от шест урока, за да стигна този резултат – браво, справяш се повече от чудесно!

  3. Честно, снимката не е достатъчно ясна , за да мога да я коментирам. Само не мога да разбера, кое те е затруднило?Малко детайли къде те върна, къде имаше да довършваш? Сещам се преди години един учител по рисуване ми каза, че големи драсканици съм надробила, мина през критиката на един друг >много е добро.

  4. Dima Petrova e edin chudesen haskovski hudojnik!!! Mnogo dobra risunka, ne prochetoh mnogo, no mislq, che e dobre kato za uchenik v 7-8 klas, nacionalno nivo😉

Вашият коментар

