Четвъртият урок

Вчера рисувах постановка с повече предмети, от различни материали, с труден ракурс. Успях да ги разположа на листа, въпреки че ми е трудно да рисувам толкова едри неща. Освен че ми е трудно да преценям съотношенията между тях и груповата им цялост, се налага да държа молива по начин, по който никога не съм го държала. Но си заслужих похвалите😉

Рисуването на тривиални натюрморти може да изглежда безсмислено и скучно, но за мен е важно и интересно. Освен че си тренирам ръката, уча се да гледам.

3 thoughts on “Четвъртият урок

  1. Срамежлива съм още. Като завърша тази рисунка, ще я пратя – каквото и да се получи със „светлосянъчното изграждане“😉 Или да я снимам преди да я осера??!?

Вашият коментар

