Вземи си живот? И кво значи тва?

Много ми е забавно, когато ми кажат „Get a life“, „Какво се впрягаш толкова?“, „Откъде намираш толкова време за писане?“, „Животът не е това, което виждаш на монитора“ и пр.

Ако правилно разбирам съветите, би трябвало да не се интересувам от нещата, които се интересувам, или пък ако се интересувам, да не се задълбочавам. Също така, би трябвало да прекарвам повече време офлайн и да се виждам с разни хора. Щото, иначе, явно не живея истински.

Ако въпросните хора са истински загрижени за мен, бих искала да ги уверя, че ми харесва да се интересувам от нещата, от които се интересувам, а още повече ми харесва да се задълбочавам. Прекарвам немалко време офлайн, но това няма как да е известно на широката общественост, понеже не държа да се виждам с кой знае колко хора офлайн. Проблемът е, че нямам достатъчно сили, за да се видим офлайн и да ги убедя лично.

Изобщо не казвам, че това е по-добре отколкото да не се интересувам от нищо, да не се задълбочавам и да не ме свърта на едно място без компания. Просто това е моят живот … или поне така ми се струва.

Предполагам, обаче, че има хора, които са по-наясно със собствения ми живот, или по-скоро липсата му, отколкото аз самата. Ироничното е, че точно от тези хора никак не се интересувам, още по-малко задълбочено, а и никога не изпитвам желание да си комуникирам с тях офлайн … не че много ми се иска да го правя и онлайн. Вероятно това е причината още да не знам за какво съм се родила и как да прекарвам отредените ми дни, както и причината за това шансовете ми да го открия да са минимални. Сега някак ми домъчня за мен самата …

17 thoughts on “Вземи си живот? И кво значи тва?

  1. Е много подкрепям авторката на статията. Тъкмо вчера си мислех и аз подобни неща. В крайна сметка всеки живее е живота си както сметне за добре и не е правилно да следва мнението на някой друг. Хобаво е да се вслушва както му казват близки хора, но не и да живее по начин по който те искат. Ако ви се харесва да си седите онлайн, стойте си онлайн🙂

  2. Досадници, а? Зор да ти „оправят“ живота.. :)) Прости им. Тия дето са наясно защо са се родили, се оказва че са с имплантирани житейски стратегии. Така че си ги.. „тури на десктопа“. Замисляла ли си се защо искат да те „оправят“? С най досадните ми се е налагало фронталана атака. Оказа се че се страхуват от празнотата и безмислието на собственото си битие. И за да се изплъзнат от това усещане, се пробват да ти наложат тяхната версия имплант. Един вид: „Ето, и тя е като мен, следователно – сичко е тип-топ.“ От желание да осмислят битието си, се опитва да ти натрапят стандартната бозЪ.. Не твърдя че осъзнават какво правят..😉 Или започват да злобеят че ги пренебрегваш, и те изкарват асоциален, особняк и подбни хави. А че ти е писнало от банални житейски еднаквости, натрапвани от всеки зажаднял за внимание, хич не се и сещат да предположат.

    „На десктопа..“

  3. Хората, които визирате, взеха да стават много агресивни и досадни. Мисля, че вече с право се употребява изразът „зелен фашизъм“. Откъде накъде някой ще ме учи да бъда веге и да живея зелено?! Примерно…

  4. Be who you are and say wath you feel…
    Besause those that matter don’t mind
    and those that mind don’t matter.
    Dr.Suess

    You have a Life, Lid,
    and thank you for sharing it with us.

  5. Апостолчо, ако само добиеш представа за химическия състав на свинското, за начина на отглеждане на животните, за състава и произхода на фуражите с които ги хранят, за количествата хормони и антибиотици с които ги крепят живи в средата която обитават, за токсините и хормони на стреса които натрупват в плътта си по време на отглеждането и умъртвяването им, и ти ще започнеш да избягваш консумацията му. И в поста съвсем не става въпрос за това което е в твоите мисли, сладур. То си е продукт на твоята призма. Дръж си „фашизма“ там, да на научиш кон боб яде ли..

  6. s- чо,тия тъпизми бяха популярни в Европа преди 40 години. Тогава живеех там и се смеех на тия идиоти, на които тъпунгери като теб подражават едва сега и тук.

    Яж алабаш и ще живееш около 70 години. А тези, които ядат
    свинско, ще живеят… около 70 години.

    Разбираш ли сега защо си тъпунгер?

  7. Не разбирам. Ще ми го обясниш ли? Защото знам колко близко е генетично до човешкото? Или защото правя разлика между „лош“ и „добър“ холестерол? Или защото знам какъв процес активират мазнините от месото в мозъка? Или защото не се опитвам да те убедя да станеш веге? Обясни ми защо съм тъпунгер? И защо европейците са идиоти същи оскам да ми обясниш. И знаеш ли защо? Защото ми омръзна зомбирани, полуразумни маймуни да пишат идиотизми като „Смърт на блогърите“ или „Зелените са фашисти.“ под нечии споделени мисли.

  8. Не разбрах само как нещата се обърнаха към „зеления фашизъм“ и неговите вратове.😛
    Аз до голяма степен съм „зелен“, тъй като не мисля, че Земята ни принадлежи, а че ние и принадлежим. С всички произтичащи от това разбиране идеи.😉
    Това не ми пречи да смятам вегетата и всяка подобна сган за тотално изтрещяли, както впрочем и всякаква паплач от йоги, дъновисти, юпита, бизнесмени, мутри и всякакви други нисши представители на двукраките.

  9. Absoslutno spodeljam mnenieto na „klimatik“…
    Mnogo hora ne znajat zashto sa na tozi svjat, no tova pravi jivota po-interesen, vseki tursi smisula na jivota po svoi nachin, na svoja put…🙂

  10. Това ми е големия страх – да не стана като тези, които се страхуват да не изгубят смисъла на битието си – много точно казано, С😉

    Господин Апосотлов, докато тези с безсмисленото битие искат да променят живота на други, заради лични екзистенциални недостатъци, зелените фашисти са подобни на тия хора, които искат да променят живота на тези, които са насилници спрямо хората. Мисля, че в по-голямата си част веганите, меганите и другите терористи (аз вкл.) просто са загрижени за живота и опазването му🙂

  11. Днес точно си мислих за теб и за това, че може да си седиш пред екрана, но съзнанието ти пътува, повече от това на много пътуващи физически хора. А най- хубавото е, че провокираш и другите да тръгнат на път, не само с краката си🙂

  12. „Най-хубавото –
    пред екрана пътува съзнанието
    повече от това на много пътуващи физически хора.
    Провокираш
    и други да тръгнат на път“
    -със крилата си !

    Красиво споделено от Теодора в #14.

  13. Mдаа, Теодорке! Днес даже ми показаха на картата къде се намира Малта … тъй както си седях на стола🙂

Вашият коментар

