Блоговете никога не стигат

Днес добавих десети блог в списъка с блогове в инфото си във Фейсбук. Списъкът е непълен, понеже имам и тайни блогове😀 Вярно е, че в някои не съм писала отдавна, но пък има такива, в които имам чувството, че ще пиша доста в следващите дни и месеци. Докато не са се натрупали много текстове за четене, да ви дам линкове към:

Фермата – мястото, в което смятам да пиша за земеделие, околна среда и устойчив начин на живот. Дотук съм отворила четири категории: истории, намерения, пари, философия. Мисля, че блогът би бил приятен за четене  за широката неспециализирана публика, която не е непременно заинтересувана от земеделието и околната среда😀 Как така? Ами така. Вижте сами.

Домашен учител – мястото, в което смятам да пиша за образованието такова, каквото би трябвало да бъде. Може да е полезен на рядко-срещаната у нас порода учители, които знаят, че нищо не знаят, но искат да научат и да бъдат наистина полезни на учениците си. Всъщност е малко вероятно на блога да попаднат от другия вид учители … повечето от тях не ползват Интернет. По-полезен би бил за нарастващата група млади родители, които искат да помагат на децата си да се развиват. Някои от тях са открили, че училището по-скоро пречи, отколкото да помага на децата им; други още не са, защото децата им не са тръгнали на училище.  Досегашният ми родителски опит ме навежда на мисълта, че е вероятно следващото ми дете да не ходи на училище, а да се образова у дома. Дали това е добра идея е друга тема.

Ще се радвам ако хвърлите по едно око и ми предложите връзки към блогове на български, които бих могла да добавя в новите блогролове.

Пожелайте ми добронамерени и смислени коментари.

One thought on “Блоговете никога не стигат

  1. Лид, много ми харесват и двата, но към втория съм пристрастна… предстои ми ‘постъпване’ в първи клас и мисля за алтернативи. Ще следя. Пред теб има доста време, но преди да стигнеш до училище, със сигурност ще ти трябва домашна детска градина… скоро на нашия сайт се надявам да споделим нашите виждания за алтернативни форми.

Вашият коментар

