Защо няма да участвам във VIP Dance

Вчера получих предложение за участие в инициатива на танцувалното шоу VIP Dance – като независим „журналист“, на когото ще осигурят достъп до предаванията на живо.

Някои мои близки смятат, че трябва да го направя, тъй като опитът бил ценен и съм щяла да науча нещо. Нужно ли е да изпия цяло море за да разбера, че е солено? Гледала съм няколко „епизода“ от Music Idol, както и един от VIP Dance и ми се струва, че научих достатъчно за тях, а има толкова много неща, които ме интересуват наистина. Струва ли си да се лиша от време да ги изследвам?

Казват, че щяло да ми донесе популярност. Нямам нищо против популярността, но не съм съгласна, че всяка реклама е добра. Не ми се нужна популярността на Професор Вучков или Емил Кошлуков. Засега нямам планове да бъда популярно лице, което забавлява публиката без значение какво ще каже или  направи. Ако ще съм популярна, предпочитам да предизвиквам дълбоки размисли и да напомням за ценности. Няма как да постигна това във формата на VIP Dance.

Друга причина да не участвам е ангажиментът, който имам към моите ученици. Когато поради ограничено време трябва да предпочета една занимание пред други, избирам това, което има най-голям смисъл за мен. Първенството държат действията, които смятам, че правят света по-добър, както и тези, чрез които научавам повече за важните за мен неща. Не мисля, че VIP Dance и подобни предавания правят света по-добър (дори напротив, но аргументация очаквайте друг път); не мисля и че който и да е научава нещо ценно от тях.

Не бих искала да звуча като представител на Православната църква пред концерт на Мадона, затова ще напомня, че не отричам игрите и забавленията. Освен че самата аз по принцип танцувам бели денс всеки ден, постоянно напомням, че е важно да правим интересни неща и да се забавляваме. За съжаление, VIP Dance по-скоро ме отегчава.

Допълнителен проблем е това, че съм лишена от всякакъв вкус към мелодрамата. Докато майка ми се вълнуваше за съдбата на нещастната жертва Мира Добрева и се отвращаваше от изверга Милен Цветков (решаването на съдбата на отборите им е епизодът, който съм гледала … понеже гостувахме на родителите ми), аз отдавна споделях становището на баща ми: „И двамата са един дол дренки.“ и предпочитах да превключим на онази британска комедия за световната война.

Ще спестя на публиката мнението си за отговорността на медиите и за придържането към собствените ценности, както и неприятното усещане, че  някой иска да ме употреби като салфетка. Освен това си имам и съображения, които не бих искала да споделям тук. По въпроса за тайните, питайте Невенчето 😉

Айде сега всички поканени блогъри да си признаят😀

15 thoughts on “Защо няма да участвам във VIP Dance

  1. и мен ме поканиха. отговорих с един ред че подобни предавания не ме интересуват. добре е обаче, че пиарите вече обръщат внимание на блогърите – явно ставаме медии🙂

  2. Според мен добре си направила. Подозирам, че те искат да се рекламират чрез теб/вас, защото явно и други блогъри са поканили. Да завладеят интернет, а после и вселената – ужас, ужас.

  3. На мен предаването ми е интересно, най-вече заради музиката.
    Но простотията наистина е в изобилия, не мога да не се съглася.

  4. Хех, и блогъри ли почнаха да канят. Да поканят някого от групата мажоретки в блогосферата, сигурен съм, че няма да им откажат. Всъщност предполагам в следващия лайв ще видим😀

  5. Да не отидеш, защото просто смяташ че няма да излезе нищо добро или да не ти пука, да пробваш и да видиш ккво ще стане? „Струва ли си да се лиша от време да ги изследвам?“ Ако ти се отделя и ти е забавно – струва си. Границата е толкова тънка между това да отидеш или не, очевидно не ти се ходи – няма да ходиш🙂 Предаването е адски тъпо, дори до вчера не знаех, че има такова. Няма ден, в който да съжалявам, че не гледам телевизия, и то точно заради тея глупости, малоумни предавания, а по новините освен кой как е умрял – нищо друго.

  6. Гледам ВИП денс, за да не гледам Перла или някакъв друг сериал. Гледането е малко относително. ТВ върви повече като фон.
    Интеесно е какво ще изследва един независим журналист? Дали ги пускат зад кулисите, за да види какви игри се въртят между двойките?

  7. Ако не беше Данс, а нещо друго – щях да приложа същия принцип.
    Какво мога да науча.
    Периодът ми е такъв. Понеже нямам всичкото време на света, а и не искам да знам всичко – трябва да филтрирам.
    И филтърът обичайно е : ще бъда ли с хора като мен (ментално измерение). Предполагам че хаховците са доста забавни, възможно е даже да се повеселя, ама що ?
    Това мястото дето моето присъствие прави разлика ли е ?
    И така
    Кротко и полека,
    имам време за хората и нещата които обичам.
    Затова разглеждам себе си като модерен и щастлив човек.

    на пътечката с популярността, кхъм
    Аз съм семейството ми. Частното ни пространство. Там не пускам. Нищо лично, само принцип.

  8. Зависи какво точно очакват от теб – само като наблюдател или в ролята на Вучков, т.е. да коментираш на живо? Ако е второто – ясно, не искаш да си публична личност или поне не в това предаване. Но ако е първото би било интересен опит – ще очакват от теб да споделиш впечатленията си в блога и ти може да ги направиш като истински „независим“ журналист. Никой не може да ти попречи да кажеш какво точно мислиш, нали?

  9. Дени, ами аз съм в известен смисъл публична личност като пиша тук, и да, никой не може да ми попречи да кажа какво мисля, но не намирам смисъл да отделям време за мислене за VIP Dance

  10. lyd, казваш „…не намирам смисъл да отделям време за мислене за VIP Dance“ , но го направи ? Провокира и нас. Все пак пак те употребиха!

Вашият коментар

