l’europeo декември 2008

Обидно е в L’EUROPEO да попадам на текстове, каквито уча децата да не пишат – с мъглява логика, недостигащи цел, с хвърлени като в супа факти, в излишен патос и прилагателни.

И все пак, това е чудесно списание, което разказва за неща които не знам. Продължавам да го купувам. Авторът-фаворит остава Иво Христов, чиито текстове се появяват и в Abitare 🙂

Броят за 1968 – Пасков срещу моето поколение

Броят за любовта – добросъвестен преглед

Първи впечатления от Abitare … още недочетено

Още някой е писал за броя за 1968

3 thoughts on “l’europeo декември 2008

  1. Хахахаха 😀
    Така значи, Лид…наричаш учениците си деца 😀
    То верно че аз и Ники наистина се държим детински…
    …Но всъщност, харесва ми това опредление – не възрастта, а поведението определят що за човек си.
    Относно това списание, истината е, че никога не бях чувал за него, но след този блог обезателно ще си го купя….да видя за какво става дума….да разбера какво все още не знаеш, и какви текстове трябва и не трябва да пиша.

  2. Заради броят, посветен на 1968, обиколих всички възможни местенца в Габрово и Севлиево, накрая един адски пич от Сивостен ми каза кой го издава в България, та от редакията ми го пратиха у нас (:
    И е наистина прекрасно списание ^^

Коментари са забранени.