подаръци

Благодаря за всичко което имам и за това което бих могла да имам ако поискам.

Когато получавам подарък от който мисля, че нямам нужда, го давам на този който ми се струва че има нужда от него. Изкушаващо е да задържиш хубавите подаръци, но имаш само един живот в който да ги побереш. Когато животът ти се запълни, не остава място за самия теб, както и празнота, в която да създаваш.

Повечето хора се опитват да запълват живота си, а аз предпочитам да го поддържам почти празен – като работилницата на Дядо Коледа след като са раздадени подаръците.

Аз съм пустинно цвете.

11 thoughts on “подаръци

  1. Като дете получавах подарък много играчки – нали бях първия внук в двата рода. Без колебание ги раздавах на приятелите си – щом усетя, че на някого нещо много му хареса.
    Днес около себе си имам подаръци, които никога не са ми трябвали, но са край мен. Защото в тях има много по-голямо съдържание от проста необходимост…

  2. не ги слушай тези по-горе: ти си Летяща костенурка и толкоз! 😉

    хм, а колкото за подаръците – искам отчет за „Живот и Любов“ на Казанова – прочете ли я (искам постинг, искам посинг, искам постинг!)?

  3. Пластмасовите играчки, които се наливат в България без никакви правила и подбор са не само безумно грозни, но много от тях са токсични. Вредни за децата! Да сте видели някъде не-токсичен пластилин? Едва намерих френски не-токсични флумастери за дъщеря ми. Малките деца често си слагат в устата всякакви предмети, дъвчат си химикалките.. опазил ги Господ от повечето китайска пластмаса! Лиде, ако намериш майстор на дървена къща. да ми кажеш. От месеци слушам, за всяка строежна барака, покрай която минем: „Иска живея тук.“ И все водя да проверим дали е заключено.

  4. С риск да Ви прозвучи като реклама, Ви давам линк към нашето екоселище „Азарея“ до Троян. Къщите са изцяло от дърво. И са кръгли. И наистина сме ги построили с много любов:) Можете да изкарате една истинска ваканция в една приказна къщичка. 🙂
    http://www.azareiya.com

    За подаръците… по-важен е акта на даването-приемането отколкото задържането на подаръците. Всичко в този свят е преходно. Цветята са истинският пример за това. Не можеш да задържиш красотата им вечно, нито аромата им, само спомене за мига, в който някой ти е подарил цвете трае много дълго :))))

  5. Хубава песен, Лид:)
    @ merry chi
    Непременно ще дойдем, само да сме живи и здрави. Не можем да пропуснем хобитските къщи.

Коментари са забранени.