Денят на благодарността

Благодаря на Бисер, който ми напомни за Деня на благодарността – за подаръка: “The Civilisation” by Kennet Clark, first edition 1967, както и за поетичните коментари в блога 🙂

Благодаря на моя приятел Иво – ако не беше той, вероятно още 2 години нямаше да поправя счупеното стъкло. Благодаря му за несвърващата му доброта, топлина и търпение.

Благодаря на моя приятел Иван – от тези, за които казват, че в нужда се познават, които ми връщат вярата, че не съм извънземна.

Благодаря на Митьо – ако не ме беше завел на лекар и не беше останал с мен в болницата през всичките онези дни, този блог нямаше да съществува. Благодаря и на съпругата му, Гери, за вниманието и спокойствието, с които изслушва някои от моите неволи 😉

Благодаря на жената, която бързо, сръчно и мило смени стъклото на прозореца ми днес.

Благодаря на Георги за нежността и умението да разбира езиците ми.

Благодаря на Стоян за снизходителността и лекотата, с която съжителстваме 😀

Благодаря на Стан за лекцията и разговорите.

Благодаря на Музата :* – защото е Муза.

Благодаря на Жабката 🙂 – защото Е.

Това са само няколко души – тези, с които общувах и за които си спомних в последните 24 часа. А има още толкова много, на които можем да кажем „Благодаря!“

3 thoughts on “Денят на благодарността

  1. Благодаря за интересния блог и затова, че споделяш мисли и емоции и ме караш и аз да споделям от време на време! Чувствам се уютно тук.

    И прощавай ако нещо таковата, нали! 🙂

Коментари са забранени.