Петъчен дайджест

Прехвърлих част от Блогосферата на Дневник, част от списание Abitare, част от четеца си и видях днешната страница на Google, както и профила на Деси във Facebook.

Ето новините: Забраниха найлоновите торбички на територията на община Кюстендил.

Столична община официално запита КАТ дали Сергей Станишев има право да управлява трамвай.

Обама иска от кандидатите за работа в неговата администрация твърде лична информация.

В София излезна безплатен вестник на Икономедиа.

Днес Google празнува рождения ден на един от любимите ми художници – Магрит.

На днешния ден преди 70 години кокошката на Джордж Оруел снесе две яйца.

Прочетох 56 от 208 страници от Abitare и написах 6 листа ръкописен дайджест, но се колебая да ли да го набирам и публикувам сега, когато имам много работа.

В сайта на БНТ за кампанията за четенето, някой е публикувал мой текст, в който бегло споменавам Мартин Идън. Ироничното е, че дни преди това майка ми отново ми обясни колко съм изостанала тъй като не гледам телевизия и не знам за кампанията. Признавам, че още не съм прочела нищо за нея и нямам ищах.

Вчера бил световен ден на философията. Поздрави на всички познати и непознати философи – от Юнуз до Запрянов. Дори и професионалистите са забравили да споменат.

2 thoughts on “Петъчен дайджест

  1. И аз не знам за кампанията, но ти завиждам, яе си имаш постоянна ПТС станция като майка ти! 😉
    Този световен ден на философията защо е на тази дата, знаеш ли? (аз не знам просто питам).

  2. Нямам никаква идея 🙂 Във всеки случай няма да те издавам пред майка ми – не искам да се разочарова и от теб 🙂

Коментари са забранени.