Ходих на гадател

Преди пет години за пръв път ( и засега за последен) ходих на гадател. Стана някак на майтап: моя приятелка беше ходила с нейна приятелка и някак беше решила да пробва; по подобен начин се включих и аз, след като така или иначе я придружавахме до Чирпан.

Беше толкова ентусиазирана – каза, че той познава всичкo и беше подхванала някакви ритуали, за които не ни казваше почти нищо, понеже трябвало да се пази в тайна.

Влезнах при гадателя и той започна да стреля напосоки, но не съвсем. Ако не друго, поне беше понаучил нещичко за хората, или поне за тези, които ползват гадателски услуги. Какво ли би могъл да си помисли за жена на 32, която изглежда по-млада, симпатична, с хубава кожа, очевидно без финансови проблеми? Не е болест. Значи е любовен проблем. Или поне съмнение за такъв. Или / и нещо със свекървата.

Започна да ми задава въпроси и си драскаше нещо. Разбира се, моята ситуация е леко объркана, понеже като се каже „свекърва”, какво ли да разбираме – майката на бившия ми съпруг, майката на бащата на детето или майката на настоящият ми към онзи момент дългогодишен приятел? Но пък от друга страна, той говори авторитетно, не смееш да му задаваш въпроси – той води хорото. Пита и после ти казва каквото реши. Пък и трите ми свекърви могат да ми дадат храна за размисъл и мотивация да се върна следващия уикенд. Диагнозата: направена ми е магия. Гаджето: има връзка с по-младо момиче. Ммм … отначало ми беше странно и нищо не ми се вързваше, но бързо влезнах във филма, след като обещах да мълча, иначе щяла да ме сполети страшна болест, а аз тъкмо бях оцеляла след грешна диагноза и последвала операция. Нелепа история, за която някой беше подшушнал на майка ми, че може да е резултат от магия, но аз отказах да го приема по този начин. И все пак, когато ти го кажат пак, в такава особена атмосфера, точно когато с мътна глава навлизаш в кризата на средната възраст и на връзката си …

Задачката ми за следващата седмица беше да спазвам някакви ритуали, от които не помня почти нищо – оставях май паници със захар, орехи – някои на терасата, някои под леглото, нещо май варих, а няколко принтирани картончета разлепих по стените под картини и пр. за да гонят злите влияния 😀

Да, отначало е малко смешно, но когато всеки ден правиш ритуал, особено повече от веднъж дневно, той ти напомня да мислиш за казаното и започваш да чоплиш. Особено когато и приятел минава през това и ти говори всеки ден. И няма как да сверите информация, понеже по някои конкретности мълчите от страх.

Ето как се влиза в магията на гадателя – дава ти домашно, следващата седмица пак, купуваш материали от гишето и … ставаш абонат за години напред.

Появих се в чакалнята, като носех в специално ушита торбичка разни захари и орехи, и най-важното – мъничко хартиено пакетче, което не бива да отварям – вътре с някаква билка, отгоре с кръстче, написано с химикал – ако отидеш без това, те връщат. Влизаш, оставяш нещата и излизаш. По-късно те викат да влезнеш.

Едно от нещата, които ценя у себе си е чувството за самосъхранение, което ми охлажда кръвта и ми избистря ума, и така ме измъква от кашите, в които съм се забъркала. Може би това е моят ангел-хранител 🙂

И на третия път долетя, докато бях в чакалнята, а приятелката ми вътре. Огледах хората – имаше всякакви – от мутри с големи лъскави пистолети и коли до смачкани лелчета. Прехвърлих книгата за похвали. И накрая като видях, че половината чакащи носят същите неща като мен, заговорих някои от тях. Понеже по-често изглеждам невинна и глуповата, отговориха ми и … така разбрах, че ритуалът е еднакъв за всички. Колко удобно за гадателя 🙂

После тя излезна притеснена и влезнах аз … и наблюдавах. Това което се случва със задължителното малко пакетче е следното: вътре има записки за теб, които гадателят препрочита, след като оставиш нещата и чакаш навън докато те повикат. Хитро. Иначе как ще запомни всичките си случаи? И все пак моят хладнокръвен ангел се бореше със страха. А този човечец се беше специализирал да вдъхва страх. Когато излезнах навън, и бях инвестрала в поредните материали за следващата седмица, приятелят ми каза: „Какво ти има? Изглеждаш като препикано мушкато.” Да, скъпи, как да не изглеждам, когато собствените ми смътни усещания, че не съм щастлива с тебе се смесват с внушенията, че може пък да имаш връзка, а освен това една, две или три от свекървите ми може да са ми направили магия, и аз не знам какво да мисля изобщо …

Не знам как ангелът на разума победи и след малко седях в колата и обяснявах, че този господин е измамник. Описах процедурата и питах приятелката ми: „Е, не те ли накара да правиш същото?” Тя беше смаяна и смутена и каза: „Ами, Лидка, ако не искаш, не идвайте с мен повече. Аз мога да карам и сама дотук.” Освен това беше обидена и предадена.

Тогава извадих пакетчето, което не биваше да отварям и казах: „А ето тук господинът си води записките за нас.” Отворих го, изхвърлих билката и й показах записките – имена на близки, градове, в които съм живяла и пр.

И така – наруших обещанието и не ме хвана неверна болест, която трябваше да започне почти веднага 🙂 След кратка душевна борба се измъкна и моята приятелка. Ето как можеш да се абонираш за продължително омагьосване 😦

add to del.icio.us : Add to Blinkslist : add to furl : Digg it : add to ma.gnolia : Stumble It! : add to simpy : seed the vine : : : TailRank : post to facebook


Site Meter

22 thoughts on “Ходих на гадател

  1. една аксеска таблица щеше да му свърши по-добра работа 🙂 основно програмистко правило, не позволявай на клиента да прави каквото му хрумне с базата данни (в случая листче хартия в муска).

  2. Повредата отново не е в твоя телевизор
    Колко години след Перун и Тангра, българина остава езичник
    Ако бе част от Европа, и религията му щеше да е религия
    и дискусиите му щяха да се въртят около ценностите на Реформация..ала бала..сега да не демонстрирам енциклопедични познания, щото е петък.
    Предубеждения и московско съмнение, ей така се печелят врагове
    Майтапът настрана, ако ми е много тъжно – чета си хороскопа; до обяд гледам да докажа на звездобройците, че са лейки

  3. Благодаря за историята 🙂 Не съм поглеждал нещата по този начин, но и никога не съм ходил при гадател, врачка, врак(така ли е думата в мъжки род?! ( ; ). Но съм ходил да ми леят куршум! Бях доста малък, но ми направи впечатление, че всеки път ми говорят едни и същи неща. Да ви кажа, някои неща като това може да бъдат и успокояващи. Също като това да си плюеш в пазвата след уплаха например :D. Но това ми се видя твърде варварско и го замениш с 3 дълбоки вдишвания и бавни издишвания. Защо точно 3 – защото трябваше да си плюеш 3 пъти в пазвата. С времето обаче броят им започна да варира. А сега просто си помислям за това и вече съм доста по-спокоен. Всичко е до (само)внушение…
    Пздрави,
    Г

  4. Поучителна история за щастие с хепи енд.
    Наистина изненадващо, е колко лесно е човек да бъде заблуден от подобни хора. Дори няма особено значение, колко е интелигентен. Донякъде интелигентните хора са по-податливи на внушения от врачки, астролози и т.н., защото дори и за абсолютно абсурдни твърдения могат да измислят асоциация, която да се връзва с техния живот. Напоследък аз лично доста се заинтригувах от темата за паранормалното. Ако някой иска да разбере как стават нещата, добра отправна точка е видео канала на James Randi Educational Foundation(JREF).
    James Randi е илюзионист, който последните 30 години се занимава да образова публиката за това как се постигат видимо паранормални явления, като разговор с починали роднини, филипински операции без скалпел, масови лечения от телеевангелисти(не особено популярни в България за щастие). В многото филмчета в линка горе има примери за почти всичко. Говорене с мъртви, астрология, телпатия, хомеопатия и т.н. Между другото последните поне 15 години JREF предлага $1 млн. на всеки, който в контролирана среда покаже паранормални способности. Още никой не я е взел, пък и най-известните медиуми, не се и опитват.

    Тъй като повечето филмчета са част от доста дълги плейлисти ето две от по-интересните. Питър Попов(известен телеевангелист) и Ури Гелър(телекинеза) и малко разговор с мъртвите и четене на мисли. И едно много кратко но много точно описващо, защо шарлатаните успяват – просто защото хората го желаят.

  5. Има дума в мъжки род – врач от врачувам. 😉
    Лид, и аз ти благодаря за историята. Винаги са ми казвали, че гадателите са некадърници и измамници и въпреки това все пак ми е минавало през ум дали да не отида някой път, да видя какво им е толкова некадърното и измамното. Доста лесно бих попаднала в такъв капан.
    А разумът е хубаво нещо. Полезно. 😀

  6. навремето майка ми ме водеше при някаква екстрасенска. дори не помня за какво точно. понеже тя ходеше заради себе си и от време навреме ме ръчкаше и мен. оставяше се някаква снимка. някакъв жълтък от яйце, бали мали халигали. екстрасенската ръкомахаше с ръце около посетителите и ги караше да се огъват да правят спонтанни движения с тялото. с мен нищо не се получаваше. каза ми че съм блокирал всякакъв опит за енергийно въздействие. нещо като духовен запек. мен пък ми беше смешно и забавно. тя май улавяше леко ироничният израз на лицето ми и нещо ми обясняваше че така няма да постигна никакъв напредък. дрън-дрън. като че ли съм я молил да ме напредва. женицата едва ли не си вярваше че щом си на нейния тепих ЗАДЪЛЖИТЕЛНО имаш проблем и тя трябва да го отстрани. даже ми се струва, че останалите се гънеха за да не бъдат порицавани и за да изглеждат по-напреднали. духовна суета някаква. бяха замесени и някакви извънземни. естествено не можеше да се мине без благотворното въздействие на иконите и енергийните рисунки. red-bull-а още не беше на пазара така че сори. останах си без крила.

  7. Благодаря за хвърлените карти 🙂 Разгледах ги и успях да ги свържа с живота си 🙂 Още по-интересен ми е смисълът на зададения въпрос, мотивът да бъде зададен 🙂

  8. Здравейте , с риск че ще има хора който няма да ме разберат , ще споделя това което се случи днес с мен при Г- Любомир. Аз съм от София , но в момента живея във Варна. На 40 г и за съжаление имам доста сериозни здавословни проблеми . Разбирайте 5 операции от канцерогенен характер( злокачесвени тумори) , в последствие и глаукома . Утре по спешност трябва да съм на преглед във връзка с глаукомата , и предвид обстоятелствата , тръгнах по- спешност заедно с 2 познати към Шумен . Ако има възможност да ме приеме .Взех и снимката на детето си , за всеки случай ,
    Пристигнахме към 9.00 . часът на момичетата беше от 10 , и 10 и 30 мин .
    Преди нас имаше една жена която обясни че не трябва да се безпокои , че излизал сам , и не трябвало да се притеснява тъй – като гонел хората ?!
    С въпросната дама е трябвало да дойде нейна позната , която не е успяла , съответно въпросният час остава свободен?!
    Тайно се надявах да ме приеме . Да допълня , на вратата има надпис : за тези без предварителна уговорка и по спешност се обадете на тел 08******** и представяне на бележка за дарение от дом за сираци !!
    Това добре !!Ама аз съм по- спешност , къде сега да търся дом майка и дете ?
    Как става , къде става , не е ясно , както и междудругото не се знае какъв точно е неговият хонорар?!Изчаках да излезе повика 3- ма души между които и мойте 2 познати , и аз си останах да чакам да видя евентуално дали ще ме приеме. Дойде и друга жена (чака се отвън на стълбите във входа) и се заприказвахме . На следващото му излизане учтиво го попитах дали ще ме приеме той каза да , и да изчакам !! Изчаках още 2 дами , след което влязох . Изчаках го права докато дойде , и седнах където ми посочи . Каза ми:“ Дайте снимките (аз носех само една )“. Сложи си една бяла носна кърпа на лицето и държейки кърпата ми каза :“ Г-жо аз не мога да ви помогна .“Аз попитах на кого , на човека от снимката или на мене ?? Той помълча няколко секунди и каза:“ На човека от снимката .“ Съответно попитах :“Ама какво значи не можете да му помогнете?“ Отговорът му беше :“Човекът не е вярващ!!!! „Чудех се да плача или да се смея на мойта простотия , детето ми е вярващо!!!! След което зададох въпроса :“ А ми за мене ?“ – последва повишаване на тон , обясни ми че, НИЕ ОТ ВАРНА ( хахаха , аз съм от София г-не ), какви сме нахални , и как съм предредила хора които чакат от месеци . Обясних че съм по- спешност и че самият той ми каза че ще ме приеме , той продължи своята тирада, с доста обидни думи , аз го попитах дали има да ми казва нещо , а той ми каза да ходя да се оправям в раковата че за такива като мен е само за там!!!!Благодарих му и оставих 10 лв , след което той подскочи и , каза:“ Абе г-жо , вие във Варна ги харчите за 30 мин тези пари , тука на какви се правите !!“-аз му казах че съм безработна , и със сигурност не харча толкова , и колко иска , той каза че 10 лв е само неговият хонорар , а отделно е дарението . Оставих 20 лв и запазвайки самообладание , излязох пожелавн!айки му Господ здраве да му дава , че все пак ме е приел , отговора беше:“ И на вас !!!“ Всичко продължи от порядъка на 10 мин, разписка не съм получила , обидата е огромна . Все още не мога да си обясна защо каза че ще ме приеме , защо се държа грубо , и изобщо познавали или само налучква и прави параклиси за да си изкупи греховете ?!
    В заключение мога да кажа : “ Моля хората който имат нужда от подкрепа и отивате при г-н Любомир , вземете си успокоителни , не се знае , следващият може и да е линчуван!!!!
    А да и повечко пари , защото той за една кутия цигари не приемал!!!

  9. vi6te vsi4ki gre6ite tozi 4ovek e sviat covek moliavi pokaiteseako mowete dawe saberete smelost i da my se izvenite za6toto toi taka poznava xorta kakto gospod poznava vseki edin ot nas..pomognal e na mnogo xora i prodalwava da pomaga vie otivate s lo6i neiskreni misli a toi i tova znae
    opitaite se da my se izvenite dori i po telefona …i new govorete lo6o za tozi sviat 4ovek…vsi4ki sme gre6ni
    aaa i mowebi ste zaslyweli takova darwanie
    pripomnete si kakvo govorixte po pat predi da vlezite pri nego i mowebi 6te razberete kade gre6ite

    az se kazvam rosi i se molia tozi 4ovek LIBO DA E WIV I ZDRAV ZA DA MOWE DA POMAGA I NA DRYGI XORA KATO MEN
    POWELAVAM NA LIB4O MNOGO ZDRAVE 6TASTIE I NEKA NOVATA GODINA DA MY PODARI NAISTENA TOVA KOETO NAI MNOGO WELAE TO DA SE ZBDNI…..

  10. Аз също ходих при въпросния гадател в град Чирпан, тъй като имах сериозни здравословни и семейни проблеми. Бях изумена, че ми описа живота и хората около мен съвсем точно, цитирайки имената дори, без да знае каквото и да било за мен. А съпругът ми, с когото бяхме пред раздяла след седмица беше по-влюбен от мен отколкото преди да се оженим. Ходих неведнъж и останах изключително доволна.Така че съвсем не съм съгласна, че точно този човек налучква и дрънка и прави глупости.

  11. ZDRAVEITE STEFKA!BIH ISKALA DA RAZBERA POVE4E ZA VA6IQ SLU4AI ,PONEJE AZ SA6TO HODQ PRI NEGO NO SE KOLEBAQ DALI DA PRODALJA ZA NAPRED!

  12. Днес с приятелката ми бяхме при него ,с влизането ми започна да говори и да цитира имена и да казва в каква къща живеем ……….всичко .Вървейки към къщи и 2 се разплакахме всичко което ни каза е1 към 1.Посетихме го в София и беше много мил и любезен .До днес съм си мислела ,че само баба Ванга е с такава дарба но се убедих ,че и този човек ……нямам думи.Посетете го няма да съжалявате [мое мнение] а аз дано да мога да спя тази нощ.Желая му здраве ,късмет и да помага на още много хора с дарбата дадена му от Бог.Пожелавам на всички здраве ,доброта и мир.

  13. Аз вярвам че този човек Любо от мадра казва истината защото. Хората вече в нищо не вярваме!

  14. Пълни глупости. Този човек е помагал и продължава да помага. Дава съвети за лечение на болести, ако спазваш препоръките.. всичко си идва на мястото… Познавам и други на които е помогнал. Тази статия не струва…

  15. Лид.разбирам те,тази материя е изключително тънка,там трябва да имаш железна психика,защото 4-км.лудницата е пълна с тях,това са сили,които НЕ трябва да се пипат.Истинските хора в тази парапсихологична материя,са малко и се броят на пръсти,като задължително трябва да имат голямо смирение и скромност,а в повечето това го няма.Да си такъв се иска приемственост,а тук е малка! Маговете и окултистите,истинските сме единици.Ако искаш да разбереш нещо сериозно върху живота и търсенията ти,се обърни към Астрологията! И както К.Кастанеда казва не на всеки човек може да се види същността му! И знай,че заради повечето не сериозни професионалисти,духовните учения и свръхестествените науки си патят,защото ги опорочават!!!

Коментари са забранени.