Майка-орлица

Докато някои хора, които ме познават офлайн смятат, че не се грижа (и не ме е грижа) достатъчно за детето, а освен това му предоставям прекалено голяма свобода, онлайн оставям други хора с впечатлението, че съм това, което в Хасково наричаме „затресена“ майка.

Една от причините да ме смятат за твърде загрижена е фактът, че често споменавам Стоян. Чудя се как бих могла да го избегна, и какъв е смисълът да го правя, след като Стоян е не само част от непосредственото ми битие, но и сродна душа.

Друга причина да ме смятат за прекалено загрижена е, че обикновено изразявам загриженост за неща, за които много родители в нашата култура не се замислят.

Подобна е причината да ме смятат за незагрижена – не ме е грижа за повечето неща, за които се притесняват повечето родители.

Хареса ми определението, което ми даде едно момиче в коментар по темата за НГДЕК – „майка-орлица“.

Чудя се защо хората по-често виждат в него отрицателна конотация. А ако майката не е орлица, дали децата ще бъдат орли?

Определението ме ласкае, но не се възприемам като орлица, а като летяща костенурка … защото съм тревопасна.

2 thoughts on “Майка-орлица

Коментари са забранени.