moi aussi, mon amour ;)

2:55 AM me: правя филмче
след малко ще е в youtube 🙂
чакам да се ъплоадне
Dimitar: 🙂
me: ти как си?
Dimitar: mm, zanimavam se s gluposti, tryrsene na kola bez pari, hem da e hubavo hem evtino
i mi e guzno 4e si gubq vremeto s tova
2:56 AM 🙂 ina4e ni6to novo
me: е, кво пък ти е гузно
аз ако знаеш какви ги върша
правих стая в lively, правих триизмерен модел на столче
и накрая клипче
хахаха
2:57 AM Dimitar: hmmm
🙂
me: имам някакъв неистов порив да правя безполезни неща 🙂
2:58 AM Dimitar: hqhqhqh
aristotel 6te ti kaje 4e si svobodna
me: 🙂
чак свободна аз не съм, но има някаква тенденция
Windows Movie Maker
One thought on “moi aussi, mon amour ;)

  1. lyd,

    Като гледах филчето ти и видях името „Георг Хених“… на няколко пъти съм гледал филма „Господи, ти, който си на небето!“, но не съм предполагал, че сценария всъщност е адаптиран по роман! Да ти се намира някой екземпляр от него 😉

Коментари са забранени.