какви служители се търсят днес

Интервю в Капитал.

5 thoughts on “какви служители се търсят днес

  1. Да, този човек изглежда има твоите разбирания. Или по-скоро – правилните разбирания, които още са чужди за много хора. На места звучеше точно като есе в подкрепа на liberal arts education. Радвам се, когато виждам, че повече хора разбират, че е важно да не „miss the forest for the trees“. И благодаря, че ми помогна да го осъзная.
    Чувствах се информирана и разбираща, когато гледах интервюто, защото вече си ни казвала всичко, което той каза.

    Аз днес за пръв път писах в новия си блог. : )

    Радина

  2. Още в началото на интервюто каза неща, с които не съм съгласен, което ме направи по критичен по нататък. С едно съм съгласен при отношенията фирма-работник, работника трябва да дава за да получи, но не и безрезервно, защото фирмата също трябва да дава в замяна на получаването.

  3. NIN и с какво точно не си съгласен от казаното в началото?

    От казаното в интервюто излиза че аз съм завършена личност. Никога не съм се замислял върху това.

  4. Estranged, изтрих ги, но ги видях чак като влезнах да ги трия. Странно че оттук не се виждаха при мен 🙂 Май са били задържани заради линковете, а аз не съм видяла 🙂

Коментари са забранени.