романтично от един nerd ;)

оригиналният сайт е тук

7 thoughts on “романтично от един nerd ;)

  1. Pingback: едно танго? « полетът на костенурката

  2. Кво да обясня? Целувките бяха за nerd-a, който ми даунлодва филма Le Bal и , освен това, ми даде адреса на сайтчето с този клип 🙂 Но, Вал, пращам и на теб 🙂

  3. 😦 > къде е този клип бе, в този сайт нищо няма (този от линка) или аз съм глупак, щото не го намирам това клипче…
    Има само някакви рамки на сминки и уж новини, пък няма новини и изобщо – кво ли ми трябва да се ровя. Този филм „Балът“ за какво е и струва ли си?

  4. Абе има същото клипче 🙂 Балът – виж повече в imbd 🙂 Мога да ти кажа, че е музикален и не твърде динамичен, на Скорсезе 🙂 Ако доживея да се свали, ще ти го пратя. Мисля, че ще ти хареса 🙂

Коментари са забранени.