вербувана

Вербуването на агенти се случва по различни начини. Един от най-популярните е тайната вечеря. Мисля, че скоро ще започна да пиша за българската Уикипедия.

Продължавам да мисля, че би било хубаво всички хора да научат английски, за да се разширяват общодостъпни неща като англоезичната версия, но си давам сметка, че сред тези които не знаят друг език освен български има много които се нуждаят от достъп до качествена информация.

Още не съм разгледала механизмите на публикуване и редактиране в Уикипедия, но смятам да се включа.

След като разгледате тази страница, можете да започнете да вербувате още агенти.

8 thoughts on “вербувана

  1. Аз хич не съм добре с английския и чета бавно. Затова пък се включих в една STAR WARS-уикипедийка – хем си упражнявам мъничките знания на английски език, превеждайки, хем улеснявам другите. :Р Е, не е като това да е най-полезната и необходима информация на света, но текстчетата са елементарни и са добро начало. (:

  2. За българската уикипедия ставаше въпрос. Daggerstab, точно тази страница имах предвид, но каква глупост съм сложила 😀 Поправих връзката 🙂

  3. Тя Лид сама се вербува за подобни начинания – ако имах време и аз щях да го правя! 😉

Коментари са забранени.