Drupal News

Писна ми да се чувствам тъпо и да не мога да сложа дори и картинка в страница. За да инсталирам модули (плъгини) или нови теми (скинове) трябва да се добирам с FTP до сървъра и много да внимавам да не объркам нещо. Да не мислите че съм пробвала? Не! Аз дори още не разбирам какво точно е FTP и никак не внимавах, когато веднъж гледах Стоян да го използва.

Не! Свалих си Drupal на нашия компютър и доброто детенце (пардон, Супер Гълъб) ми го инсталира в нашия сървър, та до 3 a.m. весело си инсталирах и експериментирах.

Сега не се чувствам тъпа, а Drupal не ми изглежда безумен като вчера сутринта. Още не съм разгадала как се слагат връзки в текст, но какво от това? Не съм опитала, не съм намерила.

Знам, че нищо не знам, особено в началото и края, които не ми е ясно къде точно се намират, но не ми пука на черупката.

Предполагам че някой ден ще напиша Drupal for Dummies.

Хахахахаха! Сега съм точно като тия, на които се присмивам, когато пишат в блога си, че са си update-нали WordPressa или са инсталирали не знам си какво.

Човек никога не знае докъде ще стигне.

Ако мислиш, че си струва текстът да стигне до повече хора, гласувай за блога

3 thoughts on “Drupal News

  1. Една подсказка (във връзка с връзките) — как точно се обработва съдържанието, което вкарваш, зависи от входния формат. По подразбиране навсякъде е пуснат „Filtered HTML“. Най-често се ползва той, това е текст с абзаци и някои често ползвани тагове, като em или strong например.

    Можеш за конкретния вид съдържание (content type) да си настроиш по подразбиране да е друг входен формат, например Full HTML или PHP code. Има и други, които идват като приставки вече — разни уики-синтаксиси и т.н., но това са вече подробности, принципът е един и същ.

  2. А още по-юзър решение е да си сложиш приставка за някой WYSIWYG-редактор, мисля че има поне два-три, разни TinyMCE и т.н. 😉

  3. Ооо, мерси 🙂 Сега разбирам защо хората съобщават като направят нещо по сайта си- все някой ще им остави полезен коментар 🙂

Коментари са забранени.