Ангел Грънчаров vs. Zipster

Днес беше хубав, сравнително прохладен ден, ако не броя леките омерзения, които изпитах във връзка със взаимоотношенията на младеж и девойка, които не могат да разделят един учебник. Оказа се, че имам и храна, защото Стоян не харесал прекрасния спанак, който сготвих на обед, така че се настаних с една порция тук, за да разгледам коментарите. Някой отвън засвири на тромпет. Опитах се да разбера къде се намира, дори излезнах на терасата, но не го открих. Прииска ми се да си имаме тромпет. Същото сподели и Стоян. После ми каза да пусна видео от блога на Ангел Грънчаров.

Отпуснах се удобно с крака на масата край клавиатурата и чиния в скута – блажено като Ал Бънди, когато е оставен на мира. Стоян ме беше чакал цял ден за да изгледаме заедно филмчето и се размечта за чипс.

Спомних си за любимия си YouTube водещ Zipster, за чиито филми съм абонирана от около година. Зипстър е истински гуру, но и Ангел може да има своята публика. Действа някак успокояващо в края на деня. Стоян току що заспа… A ето и Zipster.

5 thoughts on “Ангел Грънчаров vs. Zipster

  1. Не знам, на мен ми се струва, че от видео има смисъл само ако искаш да покажеш нещо*, не просто да го кажеш – тона, интонацията и прочие словесни изразни средства се предават спокойно и в аудиофайл, който мога да си сложа в плейъра и да го слушам в автобуса (не че бих слушал Грънчаров в автобуса 🙂 ).

    Освен това, и видеото, и аудиото са по-трудни за разкостване от текста – трудно можеш да хвърлиш поглед на написаното преди два абзаца или да цитираш нещо, съществува и вероятността да се заблеяш и да пропуснеш/недочуеш. А аз по принцип трудно възприемам големи количества информация „през ушите“, което ми беше проблем в университета.

    * (бележка под линия) Пример за хора, които имат какво да показват, са Yahtzee и този тип от днес.

  2. АНГЕЛ ГРЪНЧАРОВ Е ЕДИН ОТ НИКОВЕТЕ НА МАНИПУЛАТОРА В НЕТА АНГЕЛ ПАЧЕВ. НЕ МУ ОБРЪЩАЙТЕ ЧАК ТАКОВА ВНИМАНИЕ. ЗАВЪРШИЛ Е АНГЛИЙСКА ФИЛОЛОГИЯ, ВОДИ СЕ НА „РАБОТА“ В НАУЧЕН ИНСТИТУТ НА БАН, НО САМО СЕ ВОДИ, НЕ РАБОТИ. ЗАВЪРШИЛ Е ШКОЛА НА КГБ В МОСКВА И Е РАБОТИЛ КАТО АГЕНТ НА ДС ДО РАЗФОРМИРОВАНЕТО Й ПРЕЗ ЯНУАРИ 1990 Г. СЕГА МУ ОСТАВА САМО ДА РАБОТИ КАТО МАНИПУЛАТОР. ЖАЛКА ИСТОРИЯ.

Коментари са забранени.