Ефектът на пеперудата

е възхваляван от тийнейджърите. Вероятно заради заиграването с идеята за връщане в миналото, и оттам промяна на бъдещето. Някои дори откриха поуки. Аз не успях. За пореден път направих тъжната констатация, че животът на някои деца може да се окаже жестоко травмиран от идиотията на родителите им, и в повечето случаи няма кой да им помогне.

Знам, че филмът трябваше да ни натъжава през цялото време, но го гледахме повече като невпечатляващ трилър и много пъти се смяхме гръмогласно.

Ако се интересуваш от ефекта на пеперудата (теория на хаоса), но не искаш да се натоварваш много, по-добре прочети това.

ако те кефя, гласувай за мен.

5 thoughts on “Ефектът на пеперудата

  1. Повечето ми приятели го слагат в топ 10 на най-хубавите филми през последните години, но и мен нещо не ме завладя…въпреки, че дори го гледах два пъти.

  2. Добре де…само едно нещо не мога да разбера…защо точно когато ефекта на пеперудата така ми се наби последната седмица от завъшването ми (вчера от 11 вечерта до днес 5 следобед писане на репорт по темата) по много ненормален начин (не питайте защо..сама си го натресох като 3 години се ослушвах да не взимам задължителния поне за един семестър курс в точните науки по liberal arts системата), кадето и да погледна виждам коментари на тема the butterfly effect – в новините на arenabg, в блога на Лидия, из нета, та дори и реклами които го илюстрират.

    Ето не това му викам butterfly effect – slight change in the initial condition (т.е. набутването ми в тоя проект, защото ми звучеше много примамливо…само кадето вместо с пътуване във времето се занимаваш с 10000 формули и формулки), която slight change in my anti-science mind доведе до маса информация за butterfly effect, която последните седмици направо ми се набива в очите хахахахахахаха Дано да не съм се побъркала напълно и не ми се привижда само THE BUTTERFLY EFFECT OBSESSION

  3. Хорошая статья. Действительно было интересно почитать. Не часто такое и встречается та.Наверное стоит подписаться на ваше RSS

Коментари са забранени.