моят идол

е Иван Ангелов! Не вярвах, че може да гледам клипчета от това предаване, още по-малко да гласувам. Тази сутрин гледах клипчето от снощното му изпълнение. На тръгване за училище Стоян ми каза, че ми го е приготвил за гледане. Ако го прехвърли в youtube, ще го пусна тук. Засега линк. Ще призная, че се разплаках, въпреки че не обичам кавъри и че Иван си позволи да пее песен на Клептън.

Историята за това как се отървах от учителстване в Айтос – друг път. Ех, сега можех да разказвам, че съм научила Иван на английски, но аз предпочетох цивилизацията, пък и Айтос не си падаше по мен. Дали България ще си падне по Иван?

Всички са талантливи. Хареса ми Тома с песента на loving spoonful / joe cocker – с това, че я изпя без да имитира никого. Хареса ми Деница и не мисля, че е нужно да отслабне, освен ако тя самата не го предпочита. Но след като трябва да избера един, това ще е Иван.

p.s. Какъв е проблемът на журито със сценичното му поведение? Какво по-точно трябва да прави? И какво имат против клоуните?!? Аз самата съм клоун и се харесвам, но се налага да се прикривам в много ситуации, така че се вихря само вкъщи. Ако не пробия в никой телевизионен конкурс, ще си пусна собствен видео канал в YouTube и тогава ще ме гледат и отвъд Испания. Кен Лий ще ми диша праха!

Ако продължавам да те кефя, продължавай да гласуваш за мен – в горния ляв ъгъл на страницата, до снимката ми (долу вдясно) кликни върху зелената буквичка В, а може и да ме аднеш в Technorati от бутона под снимката.

 Не забравяй да гласуваш за ИВАН!

13 thoughts on “моят идол

  1. Иван се превръща във всенароден любимец :))) а проблемът на журито е че са консерви пуритани, не виждат себе си в ролята на Иван и от там смятат че не е правилно това което прави… показват доста голяма неграмотност в това да виждат кое се харесва на публиката, хора които могат да пеят добре има достатъчно, но освободени забавни и нестандартни като Иван единици, точно това е най-голямото предимство, той не е в стадото блеещо правилно

  2. Мисля, че по-скоро имат проблем с извън-сценичното му поведение. Вече стана дума, че освен другите участници обиждал и хора от екипа.

    Не съм съвсем сигурен дали това би трябвало да влияе на вота на зрителите… може би по-скоро да.

    На мен лично не ми хареса как се опита да използва факта, че е от Айтос – дискриминация по презюмция няма, а обикновено хората, които смятат, че са в неравностойно положение не спират да тръбят, че има дискриминация. Толкова яростно, че чак се чудя дали те не дискриминират останалите. Същото клише използва по-рано и мъжът, който придружаваше незрящото момиче. Много често го усещам и у представителите на малцинствени етноси – примерно негрите според мен мразят много повече белите, отколкото те си мислят, че белите мразят тях. Просто в повечето случаи не са в позиция да го демонстрират.

    Отклоних се от темата, но принципно нямам нищо против Иван – преди да спомене онова нещо за Айтос ми беше симпатичен.

  3. Споко, ще попадне на хора и ще стане човек. Аз мисля, че сега в БГ липсва образ като него. Така че, има шанс. Има добър старт, дано не се осере с някаква глупост. Всичко от тук нататък е реклама и личностно представяне. Пак ще повторя – кефи ме, защото ми напомня на Роби Уилямс, а аз го харесвам като изпълнител (именно изпълнител, не само певец). Дори и нищо да не направи в това шоу, ако се поошлайфа в поведението си, според мен може да пробие. Някой да помни предишния победител от Мюзик Айдъл? Ако се поразровите из нета – може и да го откриете, ама така – от прима виста, не можем да си спомним …. Невена някаква беше май, ама така ли беше ??

  4. Pingback: Миглен

  5. Журито и водещите правят голяма грешка,като непрекьцнато оплюват Иван.По този начин те заинтрегуват зрителите и масово гласуват за него.Оставете момчето да се изявява,нека покаже какво може,а зрителите ще решават.Стига сте внушавали на зрителите,че той е лошото момче.Пьк Иван и Андрей да не се вживяват на много велики.Те не се ли виждат,че немогат да говорят,а смо фьфлят и нищо не им се разбира,а се подиграват на другите.

  6. Ами тогава може да не остане нищо интригуващо и Music Idol да остане без зрители. Всъщност колко от зрителите го гледат заради музиката и колко заради зрелището?

  7. ivan e nomer edno ako toi napysne music idol 6te ima stra6no mnogo hora koito 6te sprut da go gledat tui kato drygite sa sky4ni i dosadni i niama nikakuv jivot v tiah.mnogo me drazniat adski sa mydni.ivane produljavia vse taka puk kavoto stane.
    niakoi ot tyka poznava li go li4no?

  8. А не се ли замисляте ,че всичко това е една игра /по сценарий/ и давай юруш народе – Бг ще накъса sms-те за Иванчо.Lyd правилно отбелязва – колко гледат заради музиката и колко заради зрелището?Ама то на гладен и беден народ това трябва – зрелища…Иначе момчето пее ,ама гласове имат и другите момъци…

  9. Аз гледам И заради музикалното изпълнение И заради зрелището – предполагам, че публиката НЯМА как да не види И ДВЕТЕ, освен ако е сляпа…
    Не съм гледала последните дни, тъй като предпочетох Кинофеста На Брега и местното Театрално изкуство.
    Надявам се да наваксам – мисля че има повторения по FOX TV.

    НАИСТИНА ЛИ ВЕЧЕ ПРОПЯ ИВАН?
    Да му се невидеше, пак пропуснах… :-S

  10. От 10 години живея извън България. Покрай нашумялото изпълнение „Ken Lee”, интересa ми бе привлечен към феномена Иван Ангелов.
    Опитах се да изгледам всичко покрай изявите му. Така попаднах на този blog, който за разлика от останалите е смислен и интересен.
    Това, което непрекъснато ме поразяваше, обаче, беше не толкова самия той, колкото неинтелигентния (ще си спестя по-силна дума) стил на съдиите от журито. От четиримата познавах само Вили Казасян и бих се заклела преди да говидя, че поне той ще се оличава от новите утвърдени вече „звезди”. Нивото и стила на изразяване, желанието за оригиналност, езика, който се използва в никакъв случай не могат да служат за подражение и добър пример на младите участници на предаването. Дали Иван, чиито родители са музиканти и самият той е с висше музикално образование и има опит на музикалната сцена още от дете, слиза на тяхното ниво, не знам. Ще ми се да вярвам, че да…
    Искам да видя заинтригуващия „спор” между журито и момчето за предела и границите на един артистичен дух на малко по интелигентно ниво. Такова, че да създава удоволствие за зрителя, а не да оставя горчив вкус в устата.
    До къде ли ще стигне този млад артист и какви ще са плановете му след като Music Idol приключи? Дали ще използва таланта си за нещо смислено и по-добро? Дали голямата комерсиална машина ще го смели и от него ще излезе само още един Слави….

    Ако някой се чуди дали Иван ще продължи до края или не, нека чете между редовете на тази извадка от официалната страница на „Music Idol“.

    „…….Над 1,5 млн. зрители гледаха двучасовото шоу на Music Idol
    Сред атракциите на вечерта беше първата музикална изява на Азис пред публика от година насам
    Снощният епизод на Music Idol, в който станаха ясни имената на 10 от финалистите, отбеляза среден рейтинг 20,9% и зае 48,2% дял от аудиторията в този часови отрязък.
    Предаването са гледали средно 1 536 200 зрители в сравнение с 855 800, които са предпочели „Пей с мен“ по Нова телевизия.
    Данните са ТВ План/ТНС и са предварителни.
    Пикът на зрителския интерес към Music Idol e бил между 20,15 и 20,29 ч., когато рейтингът на предаването достига 23,4%, или 1 720 000 зрители. В този слот делът на bTV е бил 52,7%.
    *в този интервал се представи Иван Ангелов с песента „Тhings“…….”

  11. Az gledah Muzic Idol 2 samo zaredi Ivan ama sled kato toi se mahna mi stana sky4no@a i da vi kaja 4e Muzic Idol 1 be6e zabaven i mn po-gotin ot 2 sezon

Коментари са забранени.