какво научих за любовта

“Тя седеше до масата, подпряла глава на ръцете си, и гледаше замечтано трепкащото пламъче на една свещичка.

– Тя … тя изглежда някак самотна – каза Аника и гласът й потрепери. – О, Томи, да беше сутрин, та да идем веднага при нея.

– Дано погледне насам, за да й помахаме – прошепна Томи.

Но Пипи гледаше право пред себе си със замечтан поглед.

После духна свещичката.”

Знам, че не ми е нужно да ме обичат и харесват. Ако съм във връзка, не държа любимият да ме обича повече отколкото обича когото и да е друг. Не държа на специален статут.

Това не значи, че съм абсолютно непретенциозна по отношение на отношението на любимия към мен. Претенцията ми е да не изисква от мен специално отношение, статут на по-обичан от другите.

Да съм сама не е повече или по-малко от това да съм с някого, с когото се чувствам ок.

Имам да науча и други неща.

10 thoughts on “какво научих за любовта

  1. мен много ме очарова статута на специалност.фен съм на даващата любов.тя не включва задължително това някой да е по-специален в сърцето ти,защото съществува и в любовта към всички хора..или дори най-вече в любовта към хората.но пък не изключва специалността.

    не знам дали се нуждая от тоя статут,ама го придавам към хората.някои обичам много,други много повече

  2. „някои обичам много,други много повече“

    предполагам тези които те прецакват само ги обичаш, а тези които ти помагат ги обичаш много повече.🙂

  3. Спрях да деля хората на такива които обичам и на такива, които ненавиждам. Сега вторите са ми безинтересни и са ми безразлични. Тях ги забравих. Въпреки, че колко са ме наранявали и са ми причинявали болка…

  4. Аз пък съм си цял бодил в гащите. Претенциозна, капризна, и определено държа на някакво отношение, което да разкрива, че с нещо съм специална за този човек. Не държа да ме обича повече от себе си или не знам си още какво, но все пак обичам да се чувствам специална, пък и освен това съм ревнива, но за сметка на това пък дебелоглава и инат 😛

  5. според мен е адски трудно да се оттърсиш от очакванията да бъдеш по-специален. аз очаквам да бъда по-обичана, колкото и глупаво да звучи подобно нещо, защото кой би могъл да измери и претегли обичането??

  6. Ех, Лидия, не може да сравняваш тези чувства. Колкото и да не си признаваш, тръпката, която предизвиква в теб любимият, е различна от тази, която предизвикват в теб приятелите.
    Най- малкото той е човекът, който те привлича сексуално и предизвиква топли вълни по гърба ти, докато приятелите не ти докарват такива емоции.😉 Поне не и при мен.🙂
    Така че той пак има „специален“ статут.

Вашият коментар

