кафяво-ислямска сапунка

Е, няма да попитам защо такъв патетичен некадърник е избран прекалено къдраво и бързо да възхвалява Аллах. Иначе напоследък се шегувам, че ще реформирам Исляма.

Вчера моя приятелка каза “Мразя го тоя дето пее”. “Аз пък съм му фен”, излъгах. “Как може да го пускат толкова силно. Бих го застреляла.Може ли в християнска държава!” “А защо не стреляш по околните кафенета, които ми вадят душата до късна нощ?”, попитах аз. Засмяхме се и приключихме разговора.

Докато си правех чай и слушах некадърната молитва днес, си спомних една конспиративна теория, че молитвата един ден може да е призив за мюсюлмански погром. “Дрън-дрън” съм отговаряла винаги. “Чудесно” е отговорът ми на изказвания, че нашият край щял да стане турска провинция “Булгаристан”, и винаги уточнявам, че образованите хора по принцип, и учителите в частност, са по-ценени в Турция, отколкото тук.

Относно верски сблъсъци, живея спокойно, понеже вярвам не в благоразумието, ами в еснафщината и страхливостта на българските граждани, независимо от етноса и вероизповеданието им.

И все пак, ако се случи нещо подобно на кръвопролитията в бивша Югославия? Чувството ми е на огромна досада, тип “Защо някакви плебеи ще ми натрапват далечна за мен ситуация!” Много е тъпо, наистина.

Тези, които се възползват от тъпотата на масите са ненормалници. А ние, духовните аристократи, така ли да стоим и да гледаме набиващите крак кафяви униформи?

В del.icio.us имам тагове gypsies, но и … nazi

