не мога повече да го пазя в тайна

laurels1.jpg

Някои казаха, че такъв няма. Други се притесниха да не са заподозрените и побързаха да се разграничат. Дълго мислих и реших да призная, че Аз съм Елитният Блогър.

Моите текстове са интересни и полезни, докато текстовете, писани от други, в повечето случаи не са нито едното, нито другото.

За разлика от повечето ми съседи в Блогосферата, обаче, не си позволявам да критикувам, нито групово, нито индивидуално, по две причини:

За да не спрат да ме четат (обичам да ме четат);

За да им дам възможност да се научат (обичам да чета).

 

7 thoughts on “не мога повече да го пазя в тайна

  1. Абе, Лидия, кажи си, че искаш да те похвалим.;) Нямаш проблем. Само да знаеш, че ако беше „елитен блогър“ нямаше да те чета. Това, че пишеш интересни неща (повечето)- „елитно“ ли е? „Елитът“ се свързва със сепарация, той се дели от останалите, него го вълнуват други неща. Затворена каста. А балканските елити ги свързвам със снобария.
    Аз не се влияя от Блогосферата. Открих блога ти чрез някакви твои коментари. Всъщност, аз впоследствие разбрах, че имало Блогосфера.
    За критикуването- критикуваш, но го правиш по свой си начин- с памук ; ). С такова впечатление със останал. Ти сигурно го виждаш по друг начин.

  2. Много ясно, че съм елитен блогър, след като ме чете читателският елит 😉 Виж, като взема да пиша бестселъри и набера тиражите на Хари Потър, ще е ясно, че пиша за масите 😛

  3. Хайде, това за бестселърите и Хари Потър звучи интересно… Ще можеш да печелиш на воля и да раздаваш насам и натам… 😉
    Обещавам да помагам – само трябва да си опресним знанията за самодивски легенди, таласъми и караконджули – това ще е далеч по-интересно от dementor-ите… Освен това, можем да почерпим опит от Ян-Бибиян на луната (без да плагиатстваме, разбира се!).

    Елитен блогър СЪМ АЗ – щото blog-ствам из пространството ти безнаказано! Хаха!

    Ти можеш само да ИМАШ елитен блог – благодарение на нас:
    blog-стващите!!! 😉

  4. До сега не ми беше оставало време да прочета архивите ти! Нямаш си идея колко много се забавлявах :). Установих обаче, че си се променила… Порастнала си! В момента коментирам това просто за да знам до къде съм стигнал и от къде трябва да продължа! Елитна блогърка си! 🙂

Коментари са забранени.