психологически тестове

Не си падам по тестове. Повечето са плитки и банални.Има, обаче, тестове, които намирам за дълбоки, интересни и полезни.

Повечето хубави тестове и интерпретациите по резултатите от тях се плащат, но можеш да намериш и безплатни тук-там.

За какво биха могли да бъдат полезни? Кои са лудите, които плащат за тях?

Нарастващ брой работодатели използват такива тестове, за да подбират персонал, а може би и за да преценят какво да възлагат на служителите си. За първото знам със сигурност.

Все повече хора си правят такива тестове не само за да ги прикрепят към CV-то си като си търсят работа, но и за да си изяснят с каква работа да се захванат – в какво биха били добри и какво би ги направило щастливи. А ако обичаш работата си и си добър в нея, това означава, че ще си търсен и добре платен.

Предлагам тестове, разработени по теориите на Юнг, по-известни като тестове по метода на Myers – Briggs, за определяне на психологическия тип.

Предлагам ти един тест ( на английски), който съм правила миналата година. Направих отново и мисля, че получих подобен или същия резултат. Във всеки случай, мисля, че ме описва доста добре.

Когато отговориш на всички въпроси и получиш резултата, отдели време да кликнеш върху линковете с дългите интерпретации, които, вероятно, ще те опишат доста добре – например така и така. За мен имаше няколко линка, някои от които ме описват надълго и нашироко, а един от тях ми предлага подходящи за типа ми професии.

Така че, не гледай само процентите преди да затвориш страницата.

* Велян каза, че тестът е # 1. Тъй като изгубих страницата, която показва процентите, ето моите: Introverted 44%, Intuitive 75 %, Feeling 62 %, Perceiving 22 % Дано Велян си намери неговите, ако не … да направи теста пак🙂

12 thoughts on “психологически тестове

  1. Тестът наистина е номер 1. Отдавна исках да направя подобен тест, резултатите са потресаващо истински.

  2. Лелеееее какъв дълг тест!!! Ето ги и моите резултати:
    Extraverted – 67
    Intuitive – 25
    Feeling – 38
    Perceiving – 44
    Мързи ме да прочета дългото описание на характера ми, но общо взето съм съгласна с процентите. Само едно единствено нещо ме смущава – винаги съм смятала че имам силно развита интуиция, макар и напоследък да се оказва доста погрешна спрямо избора на гадже особено. Аве като се замисля доста е верен теста!🙂

  3. Защо коментарът ми е излязъл веднъж на половиан а след това цял?🙂

  4. жалко, че не обичаш да четеш😦 ако гледаш само процентите, не научаваш кой знае какво за себе си

  5. Ами аз си го записах, тия дни като не ме мързи толкова, ще го четна, но при мен проблема е че никак не обичам да чета от екрана на компа 😦 Иначе ако беше на хартия щях да съм го прочела до сега, без да ме болят очите от тоя монитор😛 А, сетих се – ей сега отида до една близка книжарница да го дам да ми го разпечатат на хартия🙂

  6. хаахахах интересен тест…но не му вярвам изцяло …въпреки че има нещо вярно…

    Extravert – 11%
    Intuitive – 25%
    Thinking – 88%
    Judging – 56%

    Най не съм съгласна с професиите …не искам да ставам manager in business or education ili military educated🙂 ама нищо не може повече да се направи „теста каза“😀

  7. И описанието, и препоръчаните професии

    http://www.humanmetrics.com/vocation/JCI.asp?EI=-100&SN=-50&TF=-38&JP=11

    съвпадат идеално с мен.
    Мързеше ме да чета, накарах browser-a ми (Opera) да го прочете вместо мен и особено се шашнах от точността на тези пасажи, свързани с:

    – интересите ми (хуманитарни) и желанието ми всичко да работи като система
    – фактът, че предпочитам да мисля в самота и се изолирам от хора, за да го правя
    – силната ми близост с малък на брой хора

    INFJs are deeply concerned about their relations with individuals as well as the state of humanity at large. They are, in fact, sometimes mistaken for extroverts because they appear so outgoing and are so genuinely interested in people – a product of the Feeling function they most readily show to the world. On the contrary, INFJs are true introverts, who can only be emotionally intimate and fulfilled with a chosen few from among their long-term friends, family, or obvious „soul mates.“
    (…)
    at intervals INFJs will suddenly withdraw into themselves, sometimes shutting out even their intimates. This apparent paradox is a necessary escape valve for them, providing both time to rebuild their depleted resources and a filter to prevent the emotional overload to which they are so susceptible as inherent „givers.“ As a pattern of behavior, it is perhaps the most confusing aspect of the enigmatic INFJ character to outsiders, and hence the most often misunderstood – particularly by those who have little experience with this rare type.
    (…)
    In their own way, INFJs are just as much „systems builders“ as are INTJs; the difference lies in that most INFJ „systems“ are founded on human beings and human values, rather than information and technology.

  8. Теста е наистина много точен. Аз съм INFJ. Този тест може да бъде създаден само от интроверт🙂

Вашият коментар

