продава ли сексът?

Вчера, докато обсъждахме Ефекта на Пеперудата – с експеримента на Лоренц, размишления за зачатието и какво ако Хитлер не беше се родил, Радка отбеляза, че й се е видяла доста смешна забележката на автора на текста, който казва „За да задържа интереса ви, ще вкарам малко секс, защото сексът винаги е интересен, бла-бла“. Че що пък непременно да е най-интересното нещо пита тя.

Ето защо после започнахме да обсъждаме тема за секса в рекламите и дали наистина продава. Затова и написах нещо в ученическия си блог. Ако ти се чете на английски, заповядай тук.

Като се чудим дали сексът продава, ще се опитам по този начин да продам новия блог на Лъчо, който от секса стига чак до асексуалността.

Мисля, че дължа нещо и на тези, които не могат да четат на английски. След толкова разговори за секс, мога да ги компенсирам с един по-стар мой текст, който беше рекордно посещаван.

Тъй като текстът се казва“Секс и пари“, сещам се за вчерашното представление на ученическата театрална група към хасковския театър. Пантомима със заглавие „Пари“, в която играха някои сегашни и бивши ученици и познати. Браво на Атанаска, Станислава, Петьо, Гинчето, Мира и останалите, на които не знам имената.

Предполагам, че не е нужно да слагам картинка илюстрираща рекламирането чрез секс, но ако успея, днес ще снимам любимата си реклама на сладолед – онова момиченце с пембени бузки, зелено елече и панталонки и сближени очички, чието грухтене няма как да чуем, понеже собственикът на сладоледаджийницата (баща й) още не се е сетил да пусне и малко звук това лято.

Айде, който иска да коментира ТУК дали сексът наистина продава, защо толкова много го използват в рекламите и  всичко, което ви идва да кажете по темата.

Advertisements

15 thoughts on “продава ли сексът?

  1. Сексът продава и то много! Живеем в много материален свят и водим повече материален живот, отколкото духовен – за съжаление. Според мои наблюдения може би около 80% от рекламите се въртят около секса, да не говорим че филмите станаха по-смели в голите секс сцени и от еротика вече удрят смело към порно. Пример за това мога да дам с филма: Shortbus

    http://www.imdb.com/title/tt0367027/

    http://www.shortbusthemovie.com/

    И още нещо българската преса също така набляга на еротиката, което няма нищо лошо, но го поднася в неподходящ вид, дори понякога го прави неестетично!

  2. да, сексът се експлоатира много, но дали наистина продава? доколко е ефективно?

  3. Pingback: продава ли сексът? « полетът на костенурката

  4. „И още нещо българската преса също така набляга на еротиката, което няма нищо лошо, но го поднася в неподходящ вид, дори понякога го прави неестетично!“

    Напълно съм съгласна с Албинос. Не само не е естетично, но направо вулгарно. Имам чувството, че в България всичко се прави по много по-открит начин и това досажда. А на повечето хора дори и не им прави впечатление, нали това е Демокрацията !! Мисля, че щом присъства навсякъде, реклами, музика, филми, какво ли още не, не е случайно и прави наистина голям бизнес. Повечето хора ги привлича, лично мен ме дразни; не знам дали сте се замисляли за ролята на жената и женското в рекламите. Доста често неиният образ е свързан със секса. Жената не само като съблазнителка, но и като предмет на притежание.

  5. Замислял съм се и не го приемам като нормално,колкото ида съм свикнал.Не съм кой консервативен-имам календар с жена по цици в стаята и това според мен е ОК,защото нейните цици не са вапцани с бира ариана,нито път чака влажния поглед на щофьорите на кръстовището,за да ги убеди да да пушат виктори.Мацката се е снимала за Max,взела е добри пари и са и направени качествени снимки край морето,в градинатаЕ,вярно е че не гледам кой май сме днес или кога се пада събота.И въпреки това се дразня много от всички експлоатиращи жената реклами

    но аз го казах – прости хора-прости реклами.кофти,бът тру

  6. Мисля че колкото повече са рекламите, толкова по-трудно им е да продадат нещо. Аз лично мисля че вече съм развил имунитет срещу тях и мноого трудно някоя би ме накарала да купя нещо особено ако рекламира с нещо толкова повтаряно и банално. А дали рекламата на флирт ми харесва – ДА харесва ми. И ако купя водка флирт няма да е заради подсъзнателните ми или съзнателни мечти за секс със модели, а защото билборда на флирт ми е хванал окото, марката ми е останала по някакъв начин в съзнанието и когато отида в магазина тя е първотата марка която ми идва на ум.

  7. seksut prodava. vuprosut dalo go pravi e klishiran. po-interesno e zashto obache? Nezadovolenost, prostashtina, machovshtina? Koi e vinoven? Proizvoditelq sledva potrebitelskiqt vkus…

  8. sex sell…baby…sex sell 🙂

    Celta na reklamata e da sabudi nujda koqto imame. A produkta pak shte zadovoli tazinujda sled tova.

    Taka che edna reklama e kato cigara…hem vazbujda, hem uspokoqva.

    Kakvo mu e nai chesto v glavata na chovek – sex. Ne znam za jenite, ama edin maj misli pone 4-5 pati na den za sex. Az mislq za sex sigorno i poveche ot 4 pati na den.

    Sex-a e edna ot osnovnite nujdi/instinki v chovek. Taka che kolkoto poveche produckti vazbudqt tazi nujda, tolkova poveche hora shte gi kupqt. E, kakvo po dobro togava ot sex v reklama.

    Izkuvstvoto na reklamata e malko kato The Art of War, trabva da poznavash psychikata na horata. Trudno e da ocelish vkusa na 20-30 razlihcni kulturi. No obshtoto mejdu beli cherni oranjevi benbeni, bogati bedni, zdravi nezdravi, abe vsichki mislim za SEX

    Eto q istinata:

  9. Pingback: сексът продава 2 « полетът на костенурката

  10. Сексът е успешен рекламен трик. Щом сексът събужда възприятията и ако рекламата има за цел да привлече внимание, то тя трябва да въздейства по запомнящ се начин. Мисля че секса може да продаде всичко.

  11. vseki produkt e svarzan s instinkt; sex-a vazdujda vseki edin instinkt; sledovatelno sex-a moje da prodade vsichko…ot kola do hamburger i ot atomna bomba do kafe 🙂

    Che to ako sex-a ne beshe tolkova unikalen „prodavach“ nqmashe da go izpozlvat tolkova mnogo, nali! 🙂

    sex sell…baby…sex sell

  12. може ли сексът да ти продаде учебна програма, да речем магистратурата ти, милко?

    убеден ли си в това, че ако повечето хора вършат нещо, значи то е печелившо?

  13. Не може да продаде всичко. Освен това зависи и от начина. Аз имам едно мнооого смешно календарче – реклама на олио. На преден план гола кака с вид на недоебана мръсница. Отзад – горско изворче с бутилка ОЛИО в него. Рекламата е за олиото… Смешно, но не и продаваемо.

Коментари са забранени.