на изток, към ориента

copy_of_jung_photo_8-11-04.jpg

каза баща ми когато го срещнах днес и попитах накъде е тръгнал.

Напуши ме голям смях. Татко ме върна там, където ми е мястото – моя път.

Приех срещата ни като знак, като подкрепа за това, което вече бях решила :

да правя това, което смятам, че трябва

без чувство, че дължа обяснения.

Често няма полза от това да покажеш, че си прав. Важното е да постигнеш каквото искаш, действайки според случая.

Миналото е като стъпки по пясъка. Очакванията на хората са си тяхна работа.

Не обещавам нищо.

* на снимката не е татко, а Карл Юнг. не се сетих, че имам фотоапарат в раницата 🙂

18 thoughts on “на изток, към ориента

  1. Ako uspee6 da se osvodi6 ot tova da dava6 obqsneniq na ostanalite za6to i kak, to togava 6te uspee6 mnogo pove4e za teb samata-tova e syvsem novo nivo na mislene. No e naistina trudno. Az li4no ponqkoga stra6no se izmy4vam ot tova, 4e se opitvam vinagi da obqsnq sebe si i deistviqta si- napylno izli6no e! Ne govorq za absoljutnata bezotgovornost sprqmo drugite, a za li4noto prostranstvo, koeto sam dekorira6 4rez svoite porivi i postypki.

    Minaloto e kato stypki po pqsyka. Tova e replikata mi za denq 🙂

  2. It is not so hard to do that! I don’t explain my actions and it is quite easy 🙂 It is also very easy to say „no“ if you just practice. But this is only about other people, not the closest people. About the closest people – we just need to give explanations to them and to rely on them to show us the right direction 😛

  3. Лелеее, ама че съм заспала! Тва пък защо го написах на англ. и аз не знам 😦

  4. taka de Lyd…zashto ti ne idesh v US, ili ne izpalnish tezi idei koito obasnqvash :))))))))

    Sigorno kogato ne obasnqvash na horata kakvo i zashto pravish i te gubqt kontakt s teb i pochvat ili da te pitat…ili gubqt interes v teb i ti ot leader ..ostavash sam 🙂

    Seshtam se za alf…kadeto v edin epizod…cqloto semeistvo imat zakuska i alf se obrsahta kam kate (kate takmo pravi gofreti) i Alf kazva…kate az obcham gofreti hrupkavi, no ne mnogo prepecheni, pri koeto kate pravi fizionomiq i „plusva“ gofretite pred alf…a alf kazva…ah, obicham tazi jena 🙂

  5. Знаех си аз за информацията! Ти си от Новия Световен Ред, lyd! Признай си!

  6. Pingback: полетът на костенурката

  7. Pingback: на ти с Граф?!? « полетът на костенурката

  8. Pingback: източни новели (nouvelles orientales) « полетът на костенурката

  9. Знаеш ли, затрогващо е чувството ти за Ориента, много! Това, което прочетох от няколко изречения тук, отбелява повратна точка на интереса ми към нея! Постигаш страхотни и въздействащи щрихи, просто ей-така !:)

Коментари са забранени.