блоговете, които не чета

m_ricard.jpgd_lama.jpg

r_sternberg.jpgg_lozanov.JPG

Matthieu Ricard, The Dalai Lama, Robert Sternberg, Георги Лозанов

Бих искала да чета блоговете им и преди време ги поканих да пишат в общ блог, но те не се навиха нещо. Секретарят на Далай Лама писа, че имат доста работа покрай обновяването на сайта (добре се е получил!), а другите нещо не пратиха хабер. Не съм ги притеснявала втори път. Ако някой попадне на техни блогове, нека ми съобщи.

А иначе може да пробвате блога на Петър Стоянов, където вече има две дълги неща и невъзможност да се оставят коментари. Сигурно няма да съм редовен читател, но все пак съм трогната. Дано продължи да пише, не само за политика, а за всичко, което го вълнува. Има хора, за които би било наистина важно да чуят мнението му. Нека не ги разочарова, така както аз не разочаровам моите читатели 😛

Продължавам да се надявам, че тези, чиито блогове бих искала да чета, ще си направят и ще пишат винаги, когато имат нещо значимо за казване. Иначе ако чакам на вестниците, които аз и така не чета … И ще си ги включа всички в една блогосферка и ще ви дам линк!

3 thoughts on “блоговете, които не чета

  1. ха! това си е баш георги лозанов, но не оня, дето работи в СЕМ и СУ, с къдравата коса и папийонката 🙂 този е измислил сугестопедията 🙂

Коментари са забранени.